Destinační a informační agentura Františkovy Lázně získala další ocenění

Turistické infocentrum města Františkovy Lázně se na konci minulého roku zapojilo do projektu „Pečujeme o kvalitu“. Po předchozím projití trenérských zkoušek a úspěšném splnění podmínek, získalo certifikát kvality s označením známky Q v oblasti poskytování služeb cestovního ruchu. Turistické centrum je otevřeno denně od 8 do 17 hodin.

„Naším cílem je stát se moderním turistickým informačním centrem, které oslovuje široké spektrum návštěvníků města a zároveň působí jako kvalitní středisko informací pro místní obyvatele,“ informovala ředitelka františkolázeňské Destinační a informační agentury Lenka Šimáčková. „Naší prioritou je spokojený zákazník. Centrum nabízí nejen hostům našeho města například mapy se zajímavými místy, kontaktní informace na místní firmy a instituce, informace o dopravních spojích, rekreačních aktivitách a samozřejmě informace o místní kultuře a historii. Nezapomínáme ani na sportovně založené návštěvníky, pro které zde máme půjčovnu kol a koloběžek, která bývá vyhledávaná nejen lázeňskými hosty, ale také jednodenními návštěvníky města. “ doplnila.

Známka Q se uděluje ve spolupráci s Českou unií cestovního ruchu a profesními asociacemi. „Česká unie cestovního ruchu ve spolupráci s Czech Tourism a Asociací turistických informačních center ČR spustila koncem minulého roku projekt oficiální české klasifikace kvality služeb Pečujeme o kvalitu“, jehož výstupem je obdržení značky kvality Q. Nová značka volně navazuje na Český systém kvality služeb, který představoval systémové řízení kvality služeb v České republice. Je jedinou oficiální známkou udělená profesionálům v cestovním ruchu za jejich klientskou vstřícnost a neustálé budování kvality svých služeb.

Cílem držitelů známky Q je, aby byl klient vždy vřele přivítán a dostal kvalitní služby. Certifikát spolu se známkou Q má platnost 3 roky a pro držitele znamená nejen příležitost zviditelnit se, ale také návod, jak zvýšit spokojenost návštěvníků a dalších uživatelů služeb v cestovním ruchu.

„Jsem rád, že se nám podařilo ve spolupráci s agenturou CzechTourism vytvořit novou značku kvality, která pomůže nejen podnikatelům, ale i spotřebitelům,“ říká Kamil Schaumann z Řídícího centra kvality České unie cestovního ruchu a dodává: „Myslím, že známka Q je schopna také podpořit konkurenceschopnost Česka jako významné turistické destinace. Jde o vodítko pro výběr poskytovatelů služeb, které už funguje v řadě států, například ve Francii, Švýcarsku, Španělsku či Německu“.