Mariánskolázeňské hotely jsou připraveny na hosty

Mariánskolázeňské hotely jsou již připraveny na hosty. Většina hotelů plánuje otevřít v nové sezóně hned, jakmile se taková příležitost naskytne. Přičemž 22,7% chce otevřít v březnu, 9,1% v dubnu a 13,6% plánuje otevření na květen.

Ředitelka KIS Mariánské Lázně a předsedkyně Komise pro lázeňství a cestovní ruch Barbora Tintěrová představila výsledky průzkumu, uskutečněného mezi zástupci hoteliérů ve městě.

Prakticky všichni hoteliéři uvedli, že jsou připraveni zprovoznit hotely na plnou kapacitu po sedm dní v týdnu. Nikdo nepřišel s návrhem, aby by se hotely otevřely pouze na prodloužené víkendy, tak jak o tom uvažovala část hoteliérů na podzim roku 2020.

Z průzkumu vyplynulo, že 32% hotelů je připraveno poskytovat hostům ubytování a wellness služby, 23% hotelů bude poskytovat ubytování a léčebné procedury, což předpokládá, že mezi zaměstnanci musí mít kvalifikovaný zdravotnický personál, 23% bude poskytovat ubytování a k němu léčebné procedury v partnerském hotelu a pouze 13, 6% bude nabízet výhradně ubytovací služby.

Většina hotelů očekává, že jejich služby v letošní sezóně využije různorodá skladba návštěvníků. Například 37% hotelů očekává příjezd tradičních lázeňských hostů, 59% věří, že mezi hosty budou zástupci takzvané skupiny „forever young“, tedy lidí středního a staršího věku žijících aktivním životním stylem, kteří milují sport a dokáží ocenit vysoce kvalitní rekreaci, 81,8% očekává, že mezi jejich hosty budou milovníci samotné lokality Mariánských Lázní a milovníci romantického cestování a 63% počítá s vyznavači zdravého životního stylu.

Většina hotelů propaguje své služby po celé České republice, 23% se soustředí na Středočeský kraj a Prahu.

Nová komunikační strategie města zaměřená na přilákání českých návštěvníků bude spuštěna v březnu letošního roku. Podle Barbory ​​Tintěrové bude tato kampaň zohledňovat údaje získané v  průzkumu mezi hoteliéry.