Společnost Olma stahuje „Pilos“ Čerstvé mléko 1,5% 1 l, Čerstvé mléko 3,5% 1 l a Bio Čerstvé mléko 1l

Společnost Olma, a.s. informuje o stahování výrobku „Pilos“ Čerstvé mléko 1,5% 1 l, „Pilos“ Čerstvé mléko 3,5% 1 l a „Pilos“ Bio Čerstvé mléko 1l.

Olomouc, 21.10.2021. Společnost Olma, a.s. z důvodu preventivní ochrany spotřebitele stahuje z oběhu výrobky „Pilos“ Čerstvé mléko 1,5% 1 l, „Pilos“ Čestvé mléko 3,5% 1 l a „Pilos“ Bio Čerstvé mléko 1l datum spotřeby 26. až 30.10.2021.

V rámci vlastní kontroly výrobce byla zjištěna mikrobiální kontaminace uvedených výrobků. Mléko vykazuje netypickou vůni a chuť. U citlivých jedinců může mléko po požití způsobit zažívací potíže. Žádáme všechny zákazníky, aby toto důležité upozornění vzali na vědomí a výše uvedené výrobky dále nekonzumovali.

V případě, že jste uvedený výrobek zakoupili, můžete jej vrátit do jakékoliv prodejny Lidl. Peníze Vám samozřejmě budou vráceny i bez předložení pokladního dokladu. Alternativně je možné mléko reklamovat přímo u společnosti Olma, a.s. na emailu reklamace@olma.cz.

Stahování se týká pouze výrobků „Pilos“ Čerstvé mléko 1,5% 1 l, „Pilos“ Čestvé mléko 3,5% 1 l a „Pilos“ Bio Čerstvé mléko 1l datum spotřeby 26. až 30.10.2021 balených v PET láhvi. Ostatní výrobky značky “Pilos“ nejsou tímto opatřením dotčeny.

Společnost OLMA, a.s. se tímto omlouvá všem dotčeným zákazníkům za vzniklou nepříjemnost.

Vyjádření společnosti Olma: Vážení zákazníci, z důvodu technické poruchy na zařízení došlo k mikrobiální kontaminaci námi vyráběného čerstvého mléka baleného do PET lahví. Kontaminace není plošná a masivní, ale mléko se může i při uchování ve správných skladovacích podmínkách kazit a proto jej nedoporučujeme ke konzumaci. Kontaminované mléko poznáte tak, že nemá typickou chuť a vůni. Jedná se o mléka s daty spotřeby 26. 10. – 30. 10. 2021. Pokud jste již toto mléko zakoupili, můžete jej vrátit na prodejnách, ve kterých jste nákup uskutečnili. Mléko můžete reklamovat přímo i u naší společnosti OLMA, a.s. – na emailu reklamace@olma.cz. K reklamaci přímo u naší společnosti není třeba předkládat pokladní doklad, pouze připojte prosím foto, na kterém bude vidět datum spotřeby (uvedené na hrdle lahve), počet kusů a číslo účtu, na který Vám budou zaslány peníze. Závada byla odstraněna a byla přijata veškerá opatření. Všem zákazníkům se velmi omlouváme za vzniklé nepříjemnosti.